21
Wt, Wrz
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

wybory 2011 2011/09/19 16:33 #1

  • Tuskowe obietnice
  • Tuskowe obietnice Avatar Autor
Donald Tusk obiecał:
-będziemy prowadzić liberalną politykę gospodarczą i solidarną politykę społeczną
-obniżymy podatki
-podniesiemy pensję w budżetówce
-zniesiemy obowiązkowe opłaty na rzecz państwa
-zlikwidujemy abonament RTV
-zlikwidujemy urzędy wojewódzkie
i wiele wiele innych
Rodacy już niedługo możemy rozliczyć Donalda Tuska i całe PO.

Odp: wybory 2011 2011/09/21 09:28 #2

  • e=mc2
  • e=mc2 Avatar Autor
Jedynym ratunkiem jest wcale nie isc na wybory i nie bedzie narzekania

Odp: wybory 2011 2011/09/21 10:05 #3

  • anonim
  • anonim Avatar Autor

e=mc2 napisał: Jedynym ratunkiem jest wcale nie isc na wybory i nie bedzie narzekania


O to Tuskowi chodzi :angry:

Odp: wybory 2011 2011/09/21 10:55 #4

  • e=mc2
  • e=mc2 Avatar Autor
Oddajmy swój głos na Ruch Palikota hehe :sick:

Odp: wybory 2011 2011/09/21 16:39 #5

  • rm
  • rm Avatar Autor
Palikot jest OK. Warto zapoznać się z jego programem na stronie Ruchu Poparcia Palikota.

Odp: wybory 2011 2011/09/21 17:22 #6

  • PO-myślny
  • PO-myślny Avatar Autor

rm napisał: Palikot jest OK. Warto zapoznać się z jego programem na stronie Ruchu Poparcia Palikota.


Sztuczne penisy nie są dobrym programem. Facet jest nieobliczalny. Uważajcie na niego. Dajcie szansę PO dokończyć co zaczeli.

Odp: wybory 2011 2011/09/21 19:16 #7

  • anonim
  • anonim Avatar Autor
PO i PIS out. PJN się tylko liczy dla dobra kraju.

Odp: wybory 2011 2011/09/22 17:16 #8

  • Anonim
  • Anonim Avatar Autor
Ruch Palikota - partia która chce opodatkować Kościół. Tylko bogaczy i księży stać na gosposie :-)

Odp: wybory 2011 2011/09/23 14:52 #9

  • alicja
  • alicja Avatar Autor
a co niby Tusek zaczął? wyprzedaż Polski??? koleje zaraz też pchnie niemcom, chwali się tą swoją ulotką, w której 4/5 to wierutne kłamstwa, jest coraz gorzej, rodzina na swoim to już nie rodzina, tylko single, podatki ciągle w górę, już kolejne planowane, książki z vatem ( Bronek podpisał) a na około słychać tylko , że taki dobry, media sterowane, kto mówi prawdę, ten jest odsuwany, media publiczne z misją, tylko misja polega na kręceniu filmów z kolejnymi przeprosinami Żydów i promowaniu satanistów. .. aaa, a programów katlickich mamy tyle a tyle, tylko w jakich pasmach, szkoda gadać . ale dajmu mu sznasę, bo kto się przyzna , że głosuje na PiS to idiota. Dajcie mu szansę, ode mnie jej nie dostanie, już spełnił i Irlandię i powroty rodaków do kraju, i programy prorodzinne, szkoda gadać

Odp: wybory 2011 2011/09/23 16:41 #10

  • POlak
  • POlak Avatar Autor
Dzięki Donaldowi Tuskowi i PO POlacy jeżdzą do Irlandi tylko na wakacje bo pracują w POlsce. :lol:

Odp: wybory 2011 2011/09/23 19:04 #11

POlak napisał: Dzięki Donaldowi Tuskowi i PO POlacy jeżdzą do Irlandi tylko na wakacje bo pracują w POlsce. :lol:


Dobry żart ;)

Odp: wybory 2011 2011/09/23 19:31 #12

  • Anonim
  • Anonim Avatar Autor
PKP Cargo sprzedają 50 procen t plus jedna akcja- decyzja rządu. Kwestia czasu a największy przewoźnik w Europie już nie będzie nasz. Polska jako kraj tranzytowy będzie wozić towary bez udziału w zysku. Rosyjskie Koleje Żelazne, francuskie SNCF, czeskie Ceskie Drahny i inne nawet spoza Europy - chętnych niemało. Nie oszukujmy się na samym przewozie pasażerów Polska nie zarobi.

Odp: wybory 2011 2011/09/24 04:07 #13

  • Polaczka
  • Polaczka Avatar Autor
pójdę na wybory, jestem patriotką, tylko MAM PROBLEM :dry: ...w tym ogólnym rozgardiaszu :silly: NIE WIEM NA KOGO :blink: ?!

Odp: wybory 2011 2011/09/25 18:34 #14

  • ornecianin
  • ornecianin Avatar Autor
Szanowni mieszkańcy wszyscy wiedzą, że zbliżają się wybory parlamentarne, warto więc pomyśleć, rozejrzeć się na kogo głosować. Wszyscy jeździmy w różne regiony województwa, obserwujemy zmiany, ale zadajmy sobie pytanie i postarajmy się odpowiedzieć dlaczego np. Lidzbark się zmienienia , a nasze piękne miasteczko stoi w tym samym miejscu. Dopóki nie zmobilizujemy się, nie postawimy na kandydatów z naszego miasta nic się nie zmieni. Nie trzeba narzekać lecz zmobilizować się i oddać głos na naszych lokalnych kandydatów.

Odp: wybory 2011 2011/09/27 11:52 #15

  • PO-myślny
  • PO-myślny Avatar Autor
Tusk z żoną będą namawiać Polaków, by nie bali się mieć dzieci :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tusk mówi, że państwo jest od tego, żeby pomóc w tej decyzji.

pap, ps

www.wprost.pl/ar/?O=263258